گروه نمایشی لوبوتومی جمعه از دکتر دلخواه تجلیل می‌کند

گروه نمایشی لوبوتومی جمعه از دکتر دلخواه تجلیل می‌کند
سهاب محبعلی کارگردان نمایش لوبوتومی که از روز پنجشنبه اجرای نمایش خود را آغاز می‌کند، از تجلیل دکتر مسعود دلخواه برای یک عمر تلاش در عرصه تئاتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، محبعلی با بیان اینکه نسل امروز تئاتر ایران با تکیه بر پشتوانه تجربیات و تلاش‌های نسل قبلی قدم برمی‌دارد، افزود: در طول بیست و دو سال حضورم در عرصه تئاتر شاهد اثرگذاری ثمربخش دکتر دلخواه بر تئاتر ایران بوده‌ام و این حقیقتی است که باید نسل جوان تئاتر آن را به خوبی درک کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این فراموش نکنیم که ایشان بهترین سال‌های هنری خود را با وجود اینکه می‌توانست در کشورهای دیگر به تئاتر بپردازد صرف آموزش بازیگری و تألیف و ترجمه مقاله های آموزشی درباره تئاتر کرده و ما در گروه نمایش لوبوتومی تنها قصد داریم که ارزش حضور ایشان را یادآوری کنیم.
مسعود دلخواه از نخستین مدرسان شیوه بازیگری متد در ایران است که از سال 83 پس از سال‌ها تدریس به ایران بازگشت و مشغول به آموزش به نسل‌های متفاوت بازیگری شد.

نمایش لوبوتومی را سهاب محبعلی نوشته و کارگردانی کرده است . این نمایش از 15 شهریور از ساعت 19:45 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

 


لینک کوتاه http://www.honaremana.ir/news/242228
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.