تئاتر و سفر: نمایش‌هایی که شما را به دنیاهای دیگر می‌برند!

تئاتر و سفر: نمایش‌هایی که شما را به دنیاهای دیگر می‌برند!
تئاتر را می‌توان یکی از اولین تلاش‌های بشر در حوزه هنر دانست که در قالب یک نمایش جذاب، به بیان عواطف و احساسات خود می‌پردازد و نکات آموزنده بسیاری ارائه می‌دهد.

تئاتر را می‌توان یکی از اولین تلاش‌های بشر در حوزه هنر دانست که در قالب یک نمایش جذاب، به بیان عواطف و احساسات خود می‌پردازد و نکات آموزنده بسیاری ارائه می‌دهد. تئاتری که امروزه می‌شناسیم، در گذر زمان دچار تحول و پیشرفت شده تا بتواند به یک هنر سرگرم‌کننده تبدیل شود. امروزه هنری مثل تئاتر، دستکمی از سینما ندارد و بسیاری از هنر دوستان، عاشق این اجراهای جذاب هستند. در این مطلب با ما همراه شوید تا هم نگاهی به اجراهای در حال انجام داشته باشیم و هم بهترین مرجع خرید بلیت تئاتر را به شما معرفی کنیم.

اجراهای هنری زیبایی که عاشق آن‌ها خواهید شد

تئاتر را می‌توان به‌واسطه تأثیرگذاری عمیقی که دارد، یک هنر خاص دانست؛ برخلاف سایر سبک‌های هنری، تئاتر توجه زیادی روی تک‌تک دیالوگ‌ها دارد و سعی می‌کند به‌صورت غیرمستقیم، یک پیام قوی را به ناخودآگاه بیننده ارسال کند. در ادامه برخی از اجراهای هنری جذابی که هم‌اکنون در حال برگزاری هستند را معرفی خواهیم کرد.

چاپلین

اجرای دیدنی چاپلین به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر و به تهیه‌کنندگی بهزاد مرادنژاد از 31 تیر تا 14 مرداد در تئاترشهر سالن اصلی اجرا می‌شود. بهزاد خلج، میثم یوسفی و یگانه رادبخش از بازیگران این اثر هنری هستند. رزرو بلیت تئاتر این اجرای زیبا و تماشای آن با خانواده خود را از دست ندهید.

درباره داستان این اثر آمده است: چارلی چاپلین به‌عنوان شخصیتی ماندگار که در روزگاران گذشته سینمای سیاه و سفید، به دفاع از مردم پرداخته بود، اکنون در برزخ می‌خواهد مقابل زورگویی‌های ادولف هیتلر بایستد و با مردم‌سالاری، بشریت را از دست خوی دیکتاتوری زمانه نجات دهد. این اجرا با موزیک‌های اپرایی و معماری باروک همراه است.

سینگل

نمایش زیبای سینگل به کارگردانی مجتبی شفیعی، تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی و نویسندگی مهدی ضیاچمنی از تاریخ 3 تیر تا ۵ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد. درباره داستان این اثر نیز آمده است که صورت کسی را در خیال خود مجسم‌کردن، یعنی همان تصور. با خرید بلیت تئاتر این نمایش زیبا و تماشای آن با دوستان و خانواده خود، ساعاتی آرام و بدون دغدغه را بگذرانید.

مَثلِث

نمایش مثلث به کارگردانی قیس یساقی و نویسندگی همین کارگردان، محمدجواد مهدیان و فواد زیدانلویی قرار است از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۱ مرداد در تئاتر هامون اجرا شود. در خلاصه داستان آمده است که در هر قلمرو یک شاه وجود دارد و برای هر شاه نیز خائنینی وجود دارد.

داستان این اثر درباره خیانت مردی وفادار به شاه، خیانت یک شاه وفادار به مرد و خیانت یک زن وفادار به مرد و شاه است که یک مثلث خائنانه را تشکیل می‌دهد و کسی نیز از پایان آن مطلع نیست. برای تماشای این اثر جذاب و پرمخاطب می‌توانید بلیت تئاتر آن را رزرو کنید.

پسر مُسرِف

اجرای جذاب پسر مُسرِف قرار است به کارگردانی پارسیا توکلی و تهیه‌کنندگی حسین پوریانی‌فر از تاریخ ۳۱ تیر تا ۱۲ مرداد در خانه هنر دیوار اجرا شود. دنیا کمسرخ، دیانا تاجیک، سید سجاد موسوی، کیانا سپهری، محمد مهدی قربانی و پرهام کچرانلویی بازیگران اصلی این اجرا هستند. داستان این اثر درباره برادر گمشده‌ای است که گمان می‌رفت مرده باشد، اما سالم و سرحال نزد خانواده خود برمی‌گردد و ... .

یک قتل قانونی

اجرای دلهره‌آور یک قتل قانونی به کارگردانی و نویسندگی علی‌اصغر علوی‌نژاد از 29 تیر تا 12 مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد و شما می‌توانید رزرو بلیت تئاتر آن را از طریق مراکز مختلفی انجام دهید. درباره خلاصه داستان این اثر گفته‌اند: شما دعوت شده‌اید تا در یک قتل قانونی که خود شما نیز یکی از قاتلینش هستید، حضور یابید.

تکتم تولایی، محمد امین همتی، ملیکا شاهچراغ، نازنین کاظم‌پور، محمد ناصری و امیرمهدی وثوقی از بازیگران این اثر جذاب هستند.

آشنایی با سینما تیکت؛ بهترین مرکز خرید بلیت تئاتر و سینما

سینما و تئاتر از پرطرف‌دارترین بخش‌های هنری هر کشوری محسوب می‌شوند که محبوبیت و جذابیت آثار تولیدی در آن، مورد تأیید همگان است و هر ساله نیز به طرف‌داران آن افزوده می‌شود؛ به همین دلیل، خرید و رزرو بلیط تئاتر می‌تواند در کنار خانواده یا دوستان، ساعاتی آرام و به‌دور از مشغله را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین سینما تیکت را می‌توان بزرگ‌ترین مرجع رزرو بلیط‌ سینما و تئاتر دانست که در کنار معرفی آثار هنری مختلف، اطلاعات جامعی دررابطه‌با تاریخ و ساعت اجرای آن‌ها ارائه می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجرای موردعلاقه خود و تهیه بلیت تئاتر آن، می‌توانید به cinematicket.org مراجعه کنید.

سینما تیکت؛ لذت تماشا و تجربه هنر به‌ سبکی نو

در این مطلب ضمن اشاره کوتاهی که به هنر تئاتر داشتیم، همچنین نگاهی بر برخی از جذاب‌ترین آثار هنری در این زمینه انداختیم که به‌تازگی توسط هنرمندان توانمند کشورمان ارائه شده‌اند. اگر شما نیز از هنردوستان عاشق این سبک از نمایش و اجراها هستید، فراموش نکنید که با مراجعه به سینما تیکت، از تاریخ و ساعت اجرای آن‌ها مطلع شوید و بلیت آن را رزرو فرمایید.

 


لینک کوتاه http://www.honaremana.ir/news/242222
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.