برای گروه سنی ب:

کتاب برایان، پسر نامرئی منتشر شد

کتاب برایان، پسر نامرئی منتشر شد
دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق که با نام «کتاب‌های زرافه» فعالیت می‌کند از انتشار کتاب جدید خود به نام « برایان، پسر نامرئی! » خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری هنر مانا ،«ترودی لودیگ» نویسنده، «پاتریس بارتن» تصویرگر و «معصومه نفیسی» مترجم این کتاب هستند.

در معرفی کتاب آمده است:
این برایان است، پسر نامرئی! به نظر می‌آید هیچ‌وقت کسی او را نمی‌بیند یا حتی به ذهن کسی هم نمی‌رسد که او را به حساب بیاورد و عضو گروهش کند، با او بازی کند یا به جشن تولد دعوتش کند... تا اینکه یک روز دانش‌آموز جدیدی به کلاس آن‌ها می‌آید. وقتی جاستین، دانش‌آموز جدید وارد کلاس می‌شود، برایان اولین نفری است که با رفتار دوستانه‌اش به او خوشامد می‌گوید. زمانی که برایان و جاستین در یک گروه قرار می‌گیرند تا با هم کار مشترکی انجام بدهند، برایان راهی پیدا می‌کند تا دیده شود...

ترودی لودویگ، نویسنده و سخنران مشهور و پاتریس بارتن، تصویرگر تحسین شده‌ی این کتاب در داستانی لطیف به ما نشان می‌دهند چطور حتی کوچک‌ترین کارهای محبت آمیز می‌تواند به احساس تعلق و حس دیده شدن کودکان کمک کند و باعث شکوفایی آن‌ها شود. داستان برایان، پسر نامرئی، منبعی است مهم و کاربردی برای تمام پدران و مادران، مربیان یا مشاورانی که به دنبال محتوایی هستند که با ظرافت نیازهای کودکان گوشه‌گیر و آرام‌تر را نشان دهد.

این کتاب توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق که با نام «کتاب‌های زرافه» فعالیت می‌کند در 32 صفحه تمام رنگی و با قیمت 130 هزار تومان برای گروه سنی ب (اول تا سوم دبستان) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«نگار آشتیانی عراقی» به عنوان گرافیست کتاب و «حنیفه سجادی نائینی» به عنوان ویراستار در انتشار « برایان، پسر نامرئی! » همکاری داشته‌اند.

علاقه‌مندان علاوه بر کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانند این کتاب را از دیجی‌کالا تهیه کرده و یا با شماره تلفن 88913364 تماس بگیرند.

 


لینک کوتاه http://www.honaremana.ir/news/242200
خبرهای مرتبط
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.